Saturday, 17 September 2011

awk , awk , awkk. .akan hilang dri ingatanku selamanya

Kau hadir dlm hidup ku tanpa diundang
dan kau pergi tanpa disroh.


     Kenapa lah aku kena jumpa kau. .kau hanya buat hidup aku lebih menderita. .
da nasib aku dpt jumpa ko di rumah saudara aku. . first time aku tngok ko. .
aku mmg ad rse ske kat ko. . x sangka ko pon ske kat aku gak. .time tu aku happy
sangat. .dlm mse yg sma aku mlu gak sbb ko asik usha2 aku je. . yg adik aku tu pulak
asik nk kecoh. .smpi semua org ad kat situ blh tau . ..arrrggggg !! segan gile .  time tu
x tau mne nk sorok muka aku
     Aku pon lari la keluar. pegi kat kete. alasan nye sbb nk amik something kat kete. .
tpi ko still gak usha2 aku. .haha. .segan gile aku. .pas tu . .ko lepak kat luar ngan along and Udin.
aku nk keluar blk kat kete nk amik fon charger akk aku. .aku x nk ikut pintu dpn.. sbb korang
lepak dpn. itu x kan aku nk lalu kan situ kot. .aku pon ap lagi pegi la dapur tok ikut pintu belakang
tpi syg selipar aku kat dpn. .nk x nk aku kena la sroh abg aku amik selipar aku. .yg abg aku ni pon
sorang bangang . aku sroh dia. .yg dia nk sroh mamat tu pulak yg amik kan. .dasar siot tol la. . tpi
syukur mamat tu wat bodo je. .haha. lega aku. .
     Lepas aku da amik charger akk aku . aku nk msok umah blk nk bgi kat akk aku. .aarrggggg !!!
time tu mamat tu tegur aku dye kata " hai awk, ,hai awex. .awk,,,awk,,oo0 awk sini jap ". .aku wat
bodo je . segan siot. .
     Da la time tu Udin ngan along ad. .sumpah. .segan gila time tu. .tpi syukur la,sbb time adk aku x de
klo adk aku ad mst kecoh punya la. .yg akak aku pulak pegi bgi no tel aku . so. malam, tu lps aku blk
umah, aku msj la ngan dia. .hahaha. .mmg bez. smpi lewat malam msj ngan dia. .
     Tpi skrg ni aku da x msj ngan dia da. .sbb semakin ary semakin bnci aku kat mamat tu. . dia ingat
dia letak DP dia gmbr ngan pompuan lain. .aku nk jles. ee x de mkna nye aku nk jles la. .lagipon
mamat tu mmg gtl. .x dpt aku... nk try akak aku pulak. ish3. mmg x ptot..dlu mmg aku ad perasaan ngan
dia tpi skrg nk perasaan tu dah hilang ntah ke mna. .perasaan tu skrg ad kat seseorang. .yg tlh berterus-terang
yg dia ske kat aku. .hahahaa. .


   


 Kepada siapa yg kenal ngan mmt yg aku mksdkan tu. .bgos la
tpi kepada siapa yg x knl tu. .wat2 cam knl da la ea


Da bnce l0m Entry Zyura . Best x ? ? kl0 nk tau lagy . F0ll0w larh Zyura ea . ! k . Bye-2

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
I LOVE BLOG ZYURA SECRET