Saturday, 17 September 2011

Suka / Benc! ? ? ?

   Lepas rye ni kan ramai dax laki dlam kls aku yg guna duit rye tok bli handfon   salah sorang nyer adlah AIZAT..      


        you all know la kan , dax laki klo da ad handfon mst nk guna fon tok kcu org
          dan  salah sorang yg kena kcu  adalah aku. .
       aku sendiri pon x tau cam ne Aizat blh dpt no tel aku. .klo da dpt pe lagi x abis2
       nk call. .kekadang aku ske gak klo dye call aku. sbb blh la hilang kn rse bosan aku
       tak pon aku blh cite cam2 psl dax pompuan kat dye..
       tpi ad gak mse aku bengang gila ngan dye sbb call aku x btol masanye. .ary tu hampir
        terkantoi ngan mak aku.. nasib baik la aku pandai bgi alasan kat mak aku. .

        Smlm dye sroh aqu tok. x yah lyn klo aqmal call. .aku pon x tau la pe masalah aizat 
        dan
        aqmal tu. aqu confuse s0 , aku tnya la aqmal. ap kes dia ngan aizat. .aqmal kte aizat
       jles  aqmal call aku .aku ngat kn de ap. .rupa2nye sbb jles je. baik x yah. .
        lagi satu sbb aku bnci psl aizat nie.. dye x dpt no aku, x yah la nk gi kat org lain.
       las2..aku yg pening nk lyn perangai dorang ni. ad ke bgi no aqu kat aidil. klo nk gi pon . 

        ngi la kat org yg hensem skt. hehehe .
Da bnce l0m Entry Zyura . Best x ? ? kl0 nk tau lagy . F0ll0w larh Zyura ea . ! k . Bye-2

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
I LOVE BLOG ZYURA SECRET